like button

JUALAN MURAH 2016

Friday, June 21, 2013

MOLLYS BB DOLL CREAM

ASSALAMUALAIKUM~

SIAPA NAK MOLLYS BB DOLL CREAM ???
HOHO~ RAMAI YANG NAK KAN?
NAK? SILA ORDER.. HEHE

Blemish Balm adalah produk penjagaan kulit yang bertindak sebagai bahan asas semulajadi untuk mengawal kulit dari minyak, sinaran matahari dan bertindak sebagai agen anti penuaan.

Ia menyamakan tona kulit dan mampu menutup pori-pori terbuka, jerawat atau jeragat.
Selain menjadikan kulit gebu, ia juga mampu mencerahkan kulit dan menaikkan seri wajah tanpa kesan mekap asas yang tebal. Sesuai untuk semua jenis kulit dan peringkat umur.




HARGA:

 RM 55.00 S/M
RM 59.00 S/S

TERMASUK POS LAJU DAH~ :)

sms sahaja : 011 25 467 465



Fungsi MOLLYS BB DOLL CREAM : 


Menutup kulit bermasalah secara lembut dan semulajadi. Hanya sedikit sahaja bagi menyamakan tona warna kulit secara semulajadi dan kulit lesu atau gelap akan menjadi lebih bermaya. 
Membantu kulit mendapat kesan lembapan yang optimum. 
Memberikan pelitupan seperti bedak asas dengan menutup jerawat, liang pori, parut, garisan halus dan tona kulit yang tidak sekata.
Membantu mengecilkan liang pori dan memperbaiki keadaan kulit muka. 
Bertindak sebagai lapisan pelindung yang mengawal lebihan minyak dan pada masa yang sama dapat memberikan kelembapan yang cukup kepada kulit daripada sinaran UV dan pencemaran alam sekitar atau radikal bebas.
Sesuai untuk semua peringkat umur dan jenis kulit.
Tidak berminyak.
Hilangkan minyak, jerawat,parut,jeragat.
Tampil cantik hanya dengan 1 minit.
Anti rekahan.
Tidak perlu pakai bedak.
Menutup pori-pori terbuka.
Wajah nampak natural tanpa makeup yg tebal.
Sesuai utk kegunaan harian dan makeup pengantin.
Menjadikan kulit halus, licin dan gebu.

Tahan sehingga 12 jam.



Khasiat MOLLYS BB DOLL CREAM


Meremajakan kulit muka dengan menambah keanjalan kulit, mencegah penuaan pra-matang, melambatkan pelupusan kolagen serta mencegah dan membaiki kulit menggeleber.
Mengandungi pelindung UV untuk kesihatan kulit iaitu SPF 50 yang dapat mengurangkan risiko kanser kulit dengan memperbaiki sel kulit rosak, merangsang pertumbuhan sel kulit, menghalang kerosakan kulit akibat cahaya matahari serta mencegah radikal bebas.
Menyerlahkan penampilan mata dengan mengurangkan masalah kantung mata, melembutkan kontur mata, mengurangkan garis halus dan kedutan di bahagian ekor mata serta membantu mengurangkan lingkaran hitam di bawah mata.
Menyerlahkan seri wajah dengan menyamaratakan tona kulit, mengurangkan radang kulit, mengurangkan jeragat dan parut serta menjadikan kulit lebih lembut dan halus.
Memberikan kelembapan hingga kulit menjadi sangat sihat
serta mengawal lebihan minyak di muka.



Cara Penggunaan : 


Sapukan sedikit pada dahi, pipi, hidung dan dagu..

kemudian ratakan dengan span
(untuk hasil terbaik gunakan span basah). 

Boleh digunakan tanpa bedak untuk kesan glowing.


 mfg: 11/06/13
Tak perlu gunakan krim lain seperti toner atau sebagainya.
Jimat dan memudahkan. :)


REVIEW SAYA SENDIRI:
memang berbeza dgn foundation lain..
bila dah sapu rata2 kat muka..
rasa mcm dah pakai bedak.
biasanya kalau pakai bb cream lain
kena sapu bedak jugak kat muka nie..
Tapi bb doll nie dah xpayah sapu bedak dahhh...
tak berminyak n rasa 'ringan' je.. :)

satu lg, saya ni jenis tido lewat...
so biasa ler... mata pon nampak letihhh jgk.
bila sapu bb cream nie,
area bawah mata dah tak nampak lebam
n  mata pon nampak segar je.. hehe


MEMANG BERBALOI & PUAS HATI!!
PERLU CUBA! :)

HARGA:

 RM 55.00 S/M
RM 59.00 S/S

TERMASUK POS LAJU DAH~ :)

sms sahaja : 011 25 467 465

SEKIAN~ WASSALAM :)

No comments:

Post a Comment

- anything :) -

weee! :)

poll 2.0

only u

Daisypath Anniversary tickers

~blogger walking n talking~