like button

JUALAN MURAH 2016


Sunday, August 18, 2013

BESTBUY WORLD MALAYSIA


Assalamualaikum..

Hari ni nak bukak post khas untuk pembeli yang suka beli barang secara online..hoho
kat sini aku nak kongsi satu laman web yang menjual secara online..



Produk bagus dan harganya sangat berpatutan.

BEST BUY WORLD MALAYSIA

http://my.bestbuy-world.com/

Korang review, pilih dan beli barang/produk yang korang berkenan . :)
sebelum korang beli barang kat laman web nie, sila daftar dulu yep..

DAFTAR : SIGN UP

Kalau nak tahu promosi terbaru, korang boleh rujuk kat facebook BBW

FB : Best Buy World Malaysia 



OK!
hehe.. nie pula aku nak review pasal dua produk yang aku beli kat
 laman web Best Buy World Malaysia

Produk SK-II & SKINFOOD.. 

bulan lepas tak silap aku, aku beli kat web BBW
SK-II Top Seller Skincare Set 
& Watery Berry Gift Set



Parcel yang aku terima memang bagus. Langsung TAK rosak ok!
Memang puas hati! :)


REVIEW:  SK-II & SKINFOOD..
SK-II : 
Memang best wooo!! sebab? hehe
sebab dapat guna produk mahal.haha 
ok.. just kidding..!
Apa yang bestnya sebab lepas aku pakai benda nie
kulit muka ku memang terasa moist sangat!.
 Lagi2 
lepas guna Facial Treatment Cleansing Oil..
Habis keluar daki-daki makeup kat muka nie haa! :)

FTCO  nie memang sesuai sangat kepada yang suka pakai mekap. 

Pasal apa aku cakap sesuai untuk yang pakai mekap?
ok, bila korang sapu kat muka korang (pastikan muka & tangan kering),
korang blend dulu FTCO nie kat muka,
gonyoh2 dengan jari korang biar sebati dengan mekap or eyeliner korang .haha
memang berminyak.. n bila korang dah puas hati..
letakkan sedikit air kat tangan & sapu kat muka..
minyak tadi akan jadi macam cecair warna putih taw..
gosok muka dengan lembut.
Lepas tu korang bilas dengan air sampai bersih.. hehe

PERCAYA ATAUPUN TIDAK...
HABIS SEMUA MAKEUP korang tanggal taw!
kesan dy macam makeup remover cuma yang nie lain sikit..
SPECIAL~

PERCAYALAH~ MEMANG BEST!! HEHE


SKINFOOD :
Yang aku suka pasal produk nie pula..
 bangun pagi, lepas bersihkan diri leps tu sapu toner n emulsion watery berry ..
memang mantap! Benda ni buat kulit muka rasa segar n lembap je ~
kulit muka tak rasa kering langsung hari tu..
kalau nak sapu bedak tu, tunggu 2-3minit baru apply ye :)

HAA! nie dia gambarnya! hoho~
Cleansing Oil memang dah tinggal separuh da! haha
SK-II pakai sebelum tidur, 
Watery berry pula, aku guna sebelum keluar jalan2. :)
*abaikan kuantiti yang dah separuh nak habis tu..

--------------------------------------------------------------------
*tak rosak muka ke pakai banyak produk? 
well.. muka ku, suka hati ku la..hahaha
biar muka tak cantik pon, janji kulit tu bersih tanpa cela ~
--------------------------------------------------------------------


APA-APA PUN~
MY.BEST BUY WORLD MEMANG TERBAIK!!!
SEMOGA TERUS BERJAYA MEMBINA RANGKAIAN JUALAN ONLINE!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

KHAS UNTUK BLOGGER :)

click picture for more detail

1 comment:

- anything :) -


weee! :)

poll 2.0


only u

Daisypath Anniversary tickers

~blogger walking n talking~