like button

JUALAN MURAH 2016


Monday, June 03, 2013

LAST WEEK : FULL OF JOYS~


Assalamualaikum





minggu lepas yang ternyata membusykan.
lawatan dengan budak2 cemerlang sekolah menengah form 4 ;)

KISAH NAIK BAS~
naik bas nak dekat 10jam lebih
 sampai melaka dalam kul 930 pagi
dari melaka pergi langkawi 6.00 ptg..
bayangkan...
macam naik bas 24jam
sakit pinggang belakang..

ada jugak yang mesej.. yang sempat saya balas,
saya balas segera.. ada jugak saya balas TAPI bila sempat je..
TAK LARAT -____-
dalam keadaan pening,

ORDER?
saya just ambil order figure up sebab ada yang sudi mengeposnye..
sebab senang..
xpayah nk sibuk2 dengan free gift ke apa ke benda yang bercampur aduk..

lagi satu
sebab stok figure up memang banyak.. ;)

nak try figure up??
silakan~
was-was? baek xpayah~

ORDER UNTUK FIGURE UP OPEN 24 HOUR..HAHA

YANG LAIN MASIH TAK DAPAT SEBAB SAYA XDAPAT NAK URUSKAN SEMUA TU LAGI..

No comments:

Post a Comment

- anything :) -


weee! :)

poll 2.0


only u

Daisypath Anniversary tickers

~blogger walking n talking~