like button

JUALAN MURAH 2016


Monday, April 29, 2013

Happy Day with HiShop!


Assalamualaikum..



heee... ak sendiri tertanya2... HiShop? 
duk wat iklan dalan blog aku, tp aku sendiri tak tahu..
Maka dengan ini...hahhaha.. Aku g tekan iklan dy..
haha!pandai2 jek 
Maka dengan itu juga, baru ku tahu.. apa maknanya.. NAK.TAHU? scroll lah ke bawah.
hahhaha
nie dy logo niaga HiShop



HiShop nie tempat korang nk beli barang secara online..
macam-macama ado! kih3
basikal? xdo!

produk kosmetik la..
hanya perempuan yang mengerti~
lelaki? ada tapi separuh je kot~ kih3
duk tekan-tekan-tekan dan tekan... 
hati aku telah tertarik pada sesuatu! haha!
YA! Sesuatu!
Tanpa melengahkan masa aku terus daftar
bukak akaun Hishop aku..hahha
cara nak bukak memang senang je...
nih... macam ak buat kat bawah nie~ 



Mula2 tekan link nie : HiShop ,
tekan nie juga : Hishop Stage. hehe

lepas tu cari kat bahagian atas kanan...




tekan create account 


isi form y dy bagi macam kat atas nie


lepas korang isi siap2.. tekan Continue.



See! dah pon siap...
Your Account Has Been Created!




LEPAS SIAP.. TERUS BUKAK EMAIL,
AKAN DAPAT SATU EMAIL MACAM KAT BAWAH NIE,
MAKNANYA, KORANG DAH JADI SEBAHAGIAN
DARIPADA HiShop COMMUNITY~ `HOHO~


DAH SIAP!!!


BUKAK FB PASTU KLIK LIKE~ : >> HiShop Malaysia


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

BOLEH LA KORANG TENGOK2..
KALAU ADA YANG BERKENAN KAT HATI APA LAGI~
BELILAH!  HAHAHA.





MACAM AKU NIE..
NAK CARI LOSYEN YADAH~
...

TIBE-TIBE JE BERKENAN BENDA KAT BAWAH NIE!








COMEL KAN! :: >> PRODUK YADAH

NAK G KAT LAMAN WEB HiShop
tekan link nie : HiShop ,
tekan nie juga : Hishop Stage. ;)

tq.

WASSALAM~


No comments:

Post a Comment

- anything :) -


weee! :)

poll 2.0


only u

Daisypath Anniversary tickers

~blogger walking n talking~